Holdbeskrivelser

Holdtræning giver høj motivation og maksimalt udbytte. Træn hos os og kom i bedre form.


EFFEKT MIX
EFFEKT er funktionelle og holdningskorrigerende muskeltræningsøvelser, der udføres langsomt og kontrolleret i takt til vejrtrækningen.
Timen indeholder opvarmning, pulstræning, Effektøvelser uden eller med håndredskaber, og afslutter med udstrækning/afspænding

INTERVAL
På denne træningstime er der fokus på konditionstræning. Dvs. øvelser, der får pulsen op. Vi træner i forskellige intervaller med pauser imellem. Du får masser af forskellige valgmuligheder, så du kan vælge lige netop de øvelser, der passer til dig. Du skal være villig til at svede og få din forbrænding op, hvis du tilmelder dig dette hold.

PULS & STYRKE
Puls & Styrke er en time, som er baseret på styrketræning og konditionstræning med høj intensitet, så du kommer hele kroppen igennem.
Koreografien er simpel og træningen vil forbedre din styrke og kondition samt øge din forbrænding og give dig en fastere krop.

STEP & STYRKE
Step og Styrke er en time baseret på konditionstræning på stepbænken efterfulgt af styrketræning med fokus på toning af kroppen.

STYRKE & STABILITET
Til styrke og stabilitet trænes der på at få stærke muskler, som kan arbejde sammen, holde leddene stabile og balancen i top.

TOTALTONING
Totaltoning er træning af hele kroppen, helt inde fra og ud. Vi laver effektive øvelser med kroppens egen vægt som belastning, med elastikker, håndvægte, redondobolde og træningsbænke.
Træningen er tilrettelagt, så forbrændingen holdes højt, samtidig med at kroppen formes.