Der er n mde, der er rigtig for alle at spise.

RSS
Nej! Det er umuligt at alle spiser ens. Det er umuligt at 2 mennesker spiser ens. Vi lever individuelle liv. Vi har individuelle gener, prferencer og aktivitetsniveau. Nogen har brug for masser af grnsager - andre skal have f eller ingen. Nogen klarer sig godt uden kd, fisk og g - og andre bliver syge, nr de ikke fr det. Nogen fr forhjet blodtryk af at spise for meget salt - og de fleste fr det ikke. Det er umuligt at konkludere at alle skal spise ens. 
Men der er nogle grundlggende behov som alle har. Som skal dkkes. Hvordan de dkkes er individuelt. Alle mennesker har brug for vand, vske, protein, fedt og kulhydrat. Og s selvflgelig noget ilt og lys. Nogen har brug for mere vske end andre. fordi de sveder mere. Fordi de producerer meget varme - eller opholder sig i varme omgivelser. Nogen har brug for meget protein for at vre mtte og tilfredse og andre klarer sig fint med meget lidt af det. Nogen fr forhjet kolesteroltal af af at spise meget kulhydrat og andre gr ikke. 
Jamen hvordan ved jeg s hvilken type jeg er? Hvordan ved jeg s hvad jeg skal spise?
Du skal mrke efter hvad der er godt for dig. Hvad virker og hvad virker ikke for dig. Bliver du trt og sulten i lbet af formiddagen nr du har spist havregryn til morgenmad, men du kan holde dig mt hele dagen, nr du har spist g og laks til en sndagsbrunch, s ved du jo allerede at g og laks mtter dig bedre end havregryn. Hvis du bliver oppustet af at spise pasta og hvidt brd, s ved du at det ikke gavner din krop osv. 
Det kan vre en udfordring selv at finde ud af hvad der virker og hvad der ikke virker. Og derfor kan det vre godt at blive guidet. Vi guider dig fx p vores 8 uger - 3 kure online kursus. Som er lavet som en trin-for-trin-plan, hvor du kan mrke hvad der virker og hvad der ikke virker for dig. Lige nu fr du 3 ekstra trningsprogrammer p video med, hvis du booker plads.


________

Forrige indlæg Næste indlæg

  • Birgitte Nymann